Verzending en retour
Verzending:
Je bestelling is reeds verzonden, maar je hebt deze nog niet ontvangen. Ons streven is om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Indien je bestelling al langer dan twee werkdagen de status ‘Verzonden’ heeft, vragen we je om contact met ons op te nemen.
Meestal kun je de verzending van je pakket zelf volgen door de traceercode te raadplegen, die je vindt in de verzendbevestiging.
Heb je vragen over de levering van je bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wanneer kun je je bestelling verwachten? We houden je op de hoogte via e-mail en je kunt ook de voortgang van je bestelling volgen via je account. Ga naar ‘Bestellingen’ in je account of bekijk direct je bestelstatus voor gedetailleerde informatie.
– Bestelstatus “Wordt verwerkt”: We zijn bezig je bestelling klaar te maken.
– Bestelstatus “Verzonden”: Je bestelling is op de aangegeven datum overgedragen aan de bezorgdienst en onderweg naar jou.
Zodra je bestelling is verzonden, kun je deze volgen met behulp van de traceercode.
Heb je niet alle artikelen uit je bestelling ontvangen? In je bestelstatus kun je zien wanneer welke artikelen zijn verzonden. Als alle artikelen op dezelfde dag zijn verzonden maar je hebt ze niet allemaal ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Bezorgopties:
Tijdens het bestellen en controleren van je adresgegevens kun je kiezen waar je je bestelling wilt ontvangen: thuis, op een ander adres of bij een afhaalpunt.
– Bestellingen vanaf € 300,- worden gratis verzonden.
– Voor bestellingen onder € 300,- wordt een bedrag van €15 excl. BTW in rekening gebracht.
Verzending via brievenbuspost vindt plaats van maandag tot en met zaterdag, terwijl kleine pakketten via een pakketdienst worden bezorgd van maandag tot en met zondag.
Retouren:
Alle informatie met betrekking tot het ruilen en retourneren is ook te vinden in onze algemene voorwaarden. Hier zijn de belangrijkste punten voor jou op een rij gezet:
– Binnen 14 dagen na ontvangst dien je eventuele ontvangen goederen die niet passen of niet naar wens zijn, aan te melden voor retourzending via info@brandpreventietechniek.nl.
– Je kunt ook artikelen retourneren met een ingevuld herroepingsformulier.
– De aangemelde goederen dienen goed verpakt en in hun originele staat te worden teruggestuurd naar Brand Preventie Techniek, Weteringstraat 14 0015, 7391 TX Twello.
– Na ontvangst en controle zullen we bij Brand Preventie Techniek altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen het geld terugstorten op je rekening.
– In de praktijk verwerken we retourzendingen vrijwel altijd binnen 5 werkdagen.
– Na ontvangst, controle en verwerking ontvang je van ons een e-mail met betrekking tot dit proces.
De retour-verzendkosten zijn voor eigen rekening. Als een complete bestelling wordt geretourneerd, wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten (niet de retourkosten), terugbetaald.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@brandpreventietechniek.nl
Komt u er niet uit?
Klik hier voor onze veelgestelde vragen.